Key Account Management-Assortment
Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Lazada sebagai posisi Key Account Management-Assortment. Jika Lowongan Kerja Sales di Indonesia ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID
Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Lazada sebagai posisi Key Account Management-Assortment dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.
Comprises specialists in merchandise planning pricing inventory management and vendor relations collectively driving sales optimizing inventory and ...
Comprises specialists in merchandise planning, pricing, inventory management, and vendor relations, collectively driving sales, optimizing inventory, and maintaining strong supplier partnerships to deliver an exceptional e-commerce experience, Each responsibility plays a pivotal role in analyzing trends, managing pricing and margins, ensuring efficient inventory flow, and fostering productive relationship with suppliers to meet customer demand effectively
Responsibilities:
- Merchandise Planning
- Analyze consumer buying patterns and predict future trends based on e-commerce sales big data.
- Sourcing targeted assortment from existing and new suppliers based on wishlist.
- Negotiate on supply price to get a competitive price.
- Review performance indicators (e.g. sales, discount levels, traffic, and conversion rate).
- Write reports and forecast sales levels on a weekly and monthly basis for owning categories.
- Own product P&L, responsible for margin.
- Participate in promotional activities and work with the store ops team to develop sales for merchandise.
- Vendor Management
- Meet suppliers and negotiate
- Maintain relationships with existing suppliers and sourcing new suppliers for future products.
- Contact suppliers in order or schedule or expedite deliveries and to resolve shortages, missed or late deliveries, and other problems.
- 3 - 5 years relevant experience in brand or e-retailing industry.
- Proven experiences in international business development.
- Ability to think strategically and execute ability, strong goal orientation, ability to deliver results in a highly dynamic environment and business climate.
- Fluent in English
Requirements/Qualifications(good to have):
- Knowledge of mandarin would be a plus.
- Knowledge of internet and e-commerce would be a plus.
Informasi Tambahan :
- Perusahaan : Lazada
- Posisi : Key Account Management-Assortment
- Lokasi : Indonesia
- Negara : ID
Cara Mengirimkan Lamaran :
Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Key Account Management-Assortment di kota Indonesia diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Key Account Management-Assortment, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.
Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id
Tanggal Tayang : 03-06-2024
Pekerjaan Rekomendasi
-
14-03-2024
-
07-03-2024
-
01-05-2024
-
21-03-2024